Lezing Natuurwezens
Gepubliceerd door Ine op
Lezing Natuurwezens
Op 4 oktober door Rob
“De leefwereld van natuurwezens en hun relatie met de mens”.
Over element- en natuurwezens wordt sinds het midden van de jaren ’90 steeds meer geschreven. De
huidige spiritueel geïnteresseerde mens staat duidelijk in toenemende mate open voor de leefwereld van
deze wezens. Logisch ook, want de energetische wereld van de natuur- en elementwezens (de etherische
wereld genaamd) staat het dichtst bij de fysiek-stoffelijke wereld waarin de mens leeft. Daarnaast bestaan
er ook elementalen of cultuurwezens. Dat zijn door gedachten van mensen wakker geroepen
bestaansvormen die – in tegenstelling tot de natuurwezens – geen eigenleven bezitten: ze teren op
gedachten en emoties van de mens en leven die ook uit, zowel de goede als de kwade. Het doet er dus toe
hoe en wat we denken! In deze voordracht zal ik ingaan op de leefwereld van deze wezens en hun relatie
met de mens. Hoe ontwikkelen zij zich? “Sterven” deze wezens eigenlijk? En wat is de rol van de mens bij
hun (voort)bestaan? Op deze vragen en allerlei zaken meer, zal tijdens de voordracht worden ingegaan.
Locatie: Groepsruimte @Aquamarijn
Achter de Hervormde Begraafplaats 1
6131 KV Sittard
Inloop 14.00 u.
Lezing: van 14.30 uur tot 15.30 uur.
Daarna kwartier pauze, na de pauze nog half uur voor vragen.
Graag van tevoren aanmelden via Hans Weijzen
Er is plaats voor maximaal 30 mensen. Rob is eventueel bereid nog een tweede lezing te geven als er teveel aanmeldingen zijn.
Locatie:
Groepsruimte@Aquamarijn
Achter de Hervormde Begraafplaats,
6131 KV Sittard,
Nabij Steenweg Parkeerplaats